سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 قانون اساسی در مورد رنگ مو که هر سبک باید بداند

 

رنگ مو یک علم است. این یکی از دلایلی است که شیمی در مدرسه زیبایی تحت پوشش قرار می دهد. رنگ آمیزی مو با استفاده از مواد شیمیایی برای نفوذ در هر کوتیکول مو و پیوند با مو کار می کند. شما باید اصول رنگ مو را درک کنید تا بتوانید به رنگ مناسب برسید و به موهای مشتری خود آسیب نرسانید.

 

1. یاد بگیرید که چگونه از چرخ رنگ مو استفاده کنید

دانستن نحوه استفاده از چرخ رنگ مو ضروری است. مخلوط کردن دو رنگ تعارف به یک قهوه ای خنثی می رسد. هنگامی که شما در حال تلاش برای رسیدن به یک رنگ خاص برای مشتری خود هستید ، باید رنگ طبیعی موهای آنها را درک کنید ، سپس سطح صحیح رنگ را در طرف مقابل چرخ رنگ پیدا کنید.

2. نحوه افزودن و حذف رنگدانه های رنگ مو را درک کنید

تمام موها حاوی رنگدانه های زرد ، قرمز و آبی هستند. هنگامی که موهای شما را سبک تر می کند ، رنگدانه را برداشته و یا بلند می کنید. وقتی موهایتان را تیره می کنید ، با رنگ پر می شوید. باید بدانید چه رنگدانه هایی را اضافه می کنید یا حذف می کنید تا بدانید چه رنگی باقی می ماند.

3. سطح تاریکی رنگ صحیح را تعیین کنید

سطح تاریکی موها با مقیاس 1 تا 10 مشخص می شود. یکی همیشه سیاه و ده نفر همیشه بلوند palest هستند.

4- همیشه بدانید که چه مدت رنگ مو از بین می رود

خطای زمان بندی می تواند به موهای مشتری شما آسیب برساند. موهای درشت به طور کلی زمان بیشتری را برای جذب رنگ اختصاص می دهند ، در حالی که موهای ریز برای جذب رنگ زمان کمتری می طلبند. موهای خشک یا مجاز نیز ممکن است سریعتر رنگ را جذب کنند. بهترین روش برای پیش نمایش رنگ مو همیشه یک تست رشته است!

5- رنگ مو را به طور مناسب در هر بخش مو بمالید

اگر مشتری شما موهای ناهموار دارد ، باید نواحی سر را تجزیه کرده و برای هر ناحیه متناسب با آن فرموله کنید. شما نمی توانید از پوست سر تا انتها استفاده کنید و حتی نتیجه بگیرید. هر بخش را به طور مناسب اعمال کنید و حتی بر روی موهای ناهموار نتیجه خواهید گرفت.

برای مشاهده متن کامل مقاله ی رنگ مو در غرب تهران با ما همراه باشید